Stránky

pondelok 23. septembra 2013

Wellness Bar od Vlada Zlatoša

Na trhu existuje množstvo proteínových tyčiniek od rôznych výrobcov. Ich zloženie rôznorodé, ale ani jedna nespĺňa samotný názov – proteínová. No tento fakt väčšinu ľudí nezaujíma. Ich myšlienka môže znieť aj približne takto: „Kúpim si proteínovú tyčinku a doplním potrebné živiny po tréningu. Alebo si ju kúpim, lebo mám chuť na niečo “zdravé“.“ Jediné čo si doplnia sú sacharidy a možno nejaké nepatrné množstvo bielkovín. Týchto ľudí ovplyvňuje trh okolo nich a kupujú čo im obchody povedia, že je to zdraviu prospešné.

Chystá sa na lepšie časy

Vďaka Vladovi Zlatošovi a Kompave sa konečne svet proteínových tyčiniek mení k lepšiemu. Čoskoro sa do predaja dostane nový produkt, ktorý sa nazýva Wellness Bar. Wellness Bar je proteínovo-tuková tyčinka, ktorá svojím názvom neklame. V tejto tabuľke sú nutričné hodnoty na 100g.
nutričné hodnoty proteínovej tyčinky od vlada zlatoša

Podrobnejšie informácie o Wellness Bar sa môžete dočítať na Vladovej stránke.

Vyskúšali sme Wellness Bar

Dostal sa k nám jeden kus Wellness Bar. V prvom rade patrí veľká vďaka Vladovi, že nám umožnil ochutnať túto pripravovanú tyčinku, ktorú si budete môcť zakúpiť už čoskoro. Našou úlohou bolo otestovať Wellness Bar. Po rozbalení tyčinky bolo aj hneď po nej, takže úlohu považujem za splnenú. No a v nasledujúcich riadkoch Vám prinášame naše dojmy a postrehy z krátkeho potešenia ochutnávania.
proteínová tyčinka vlada zlatoča


Načo sa môžete tešiť

Obal Wellness Bar-u zatiaľ nie je známy ale určite sa môžeme tešiť na nejaký zaujímavý obal. Uvidíme čím nás Vlado prekvapí. Čo ma prekvapilo ako prvé bola váha tyčinky. Na svojej stránke Vlado uvádza váhu finálnej tyčinky 50 alebo 60 gramov. Takže aspoň cítite, že niečo máte v ruke.
welness bar vlada zlatoša

Po rozbalení nasledovala vôňa. Keďže tyčinka neobsahuje skoro žiadne sacharidy neovalila ma žiadna agresívna jahodová, čokoládová či vanilková. Vôňa je jemne mandľová čomu zodpovedá aj farba tyčinky. Ochutnávači sme boli dvaja (ja a brat) takže Wellness Bar bolo treba bratsky rozdeliť, pričom sme si hneď všimli konzistenciu. Zloženie tyčinky vytvára jemne lepkavú hmotu.
proteínovo-tuková tyčinka vlada zlatoša


Konečne sa môžeme pustiť do ochutnania. Pri zahryznutí sa tyčinka trocha lepí na zuby ale bez žiadnej námahy sa aj samovoľne odlepí (žiadne prsty do úst netreba). Chuť je jemne oriešková čo bolo pre mňa príjemne potešenie. Mandle sú rozdrvené na čistú hmotu, nič vám teda nebude chrúmať pod zubami a na svoje si prídu aj ľudia bez zubov J Čo ďalej? Ešte Vám môžeme prezradiť, že zjedenie jednej polky tyčinky zaberie pár sekúnd a podobne je to aj s druhou polkou. Zasýtenie nebude platiť pre všetkých rovnako. Každý je nastavený na iný systém stravovania. Ja som zjedol polku Wellness Baru okolo jedenástej večer. Preferujem jedenie večer (Warrior Diet), takže počas dňa som hlad necítil.

Slovo na záver

Podľa zloženia by som Wellness Bar zaradil na doplnky po tréningu (obohatená o MCT tuky z kokosového oleja) ale určite dobre poslúži ako alternatíva rýchleho jedla ak ste na cestách. Na záver už len ostáva otázka ceny, ale to už nie je otázka na mňa. No rozhodne sa ju aspoň oplatí vyskúšať. A na koniec ešte raz poďakovanie Vladovi.

P.S.: Ak som niečo zabudol spomenúť a niečo vás zaujíma, neváhajte sa spýtať.

UPDATE (testovanie wellness bar 13.11.2013)

Konečne sme sa dočkali slovenského unikátu v podobe Wellness BAR. Detailné informácie ohľadom produktu nebudem zbytočne vypisovať. Všetko potrebné o tyčinkách nájdete TU. My môžme ponúknuť len zhodnotenie tohto skvelého produktu.

Za prvé patrí opäť vďaka Vladovi, že nám tentokrát neposlal jeden Wellness BAR ale rovno päť, čomu sme sa veľmi potešili a konečne sa mi ušla celá tyčinka. Ako som teda testoval? Kedže konzistenciu a aj chuť som mal otestovanú, ostávalo na rad už len doba zasýtenia. Čo teda dokáže 60g tyčinka? Z výsledku som bol milo prekvapený. Wellnes BAR som konzumoval v dobe čiastočného hladovania a hodiny ukazovali 14:00. Nasledovalo čakanie (v práci) až do 18:00 kedy som si dal tréning. Hlad začal nastávať medzi 17:00-17:30, takže doba zasýtenia je naozaj až 3 a viac hodín.

Aký z toho plynie záver? Jednoznačne stoja aspoň za vyskúšanie aby ste si vytvorili aj vlastný názor, ale určite nebudete ľutovať. 

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Get this tabber widget

Za posledných 7 dní

Za posledných 30 dní

Za celé obdobie